Als eerste getipt worden?
Zit er even geen passende vacature bij? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Lijkt het jou een mooie uitdaging om als applicatiebeheerder zorg te dragen voor het optimaal laten functioneren van onze applicaties en koppelingen? En ga jij graag aan de slag binnen de zorgsector? Bij ouderenzorgorganisatie Attent Zorg en Behandeling zoeken wij een toegankelijke collega die de afdeling ICT komt versterken. Binnen deze functie weet jij procesmatig en vanuit kwaliteit te denken, om zo de applicaties optimaal aangesloten te houden bij de organisatie en zorg te dragen voor het juiste beheer en onderhoud van deze systemen. Past deze functie bij jou? Dan komen wij graag met jou in contact!
Dit ga je doen
Je houdt je bezig met het doorontwikkelen en beheren van een modern applicatielandschap en de daarbij behorende koppelingen. Jij richt deze applicaties en koppelingen in, onderhoudt ze en zorgt ervoor dat ze goed aansluiten op de werkprocessen van de organisatie. Je voert wijzigingsbeheer uit en zorgt voor versiebeheer. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de coördinatie rondom processen van applicaties, portalen en koppelingen, en zorg je ervoor dat deze conform de gestelde richtlijnen worden uitgevoerd. Je evalueert de applicaties, voert risico- en impactanalyses uit bij wijzigingen en draagt actief bij aan het verbeteren en ontwikkelen van het ICT-beleid.
Je adviseert kerngebruikers en leidinggevenden over het optimaal gebruik van onze kernapplicaties zoals: Nedap, ONS, Topdesk en Medimo, en ondersteunt hen bij het verbeteren van werkprocessen. Daarnaast coördineer je de contacten met onze externe leveranciers en ketenpartners en neem je deel aan overlegstructuren. Jij fungeert als sparringpartner voor de organisatie en zorgt voor de juiste afstemming van applicaties met de processen binnen de organisatie.
Kortom: Een brede en veelzijdige functie, waarin jij de ruimte krijgt om te blijven groeien en je écht verantwoordelijkheid draagt binnen ons ICT-team.
Dit is jouw werkomgeving
Als functioneel applicatiebeheerder ben jij onderdeel van de afdeling ICT. De afdeling ICT bestaat uit 13 medewerkers, waaronder de ICT-servicedesk, regisseurs ICT systemen, functioneel applicatiebeheerders en een manager ICT. Je werkt in een collegiaal team van betrokken specialisten, maar ook buiten jouw team heb jij met verschillende interne en externe klanten te maken. Denk hierbij aan (zorg)medewerkers van andere afdelingen binnen de organisatie en leveranciers.
Binnen de afdeling heerst een sterke teamspirit en werken we gezamenlijk aan verbeteringen. Je krijgt volop ruimte om je verder te ontwikkelen als professional en specialist. De afdeling blijft in beweging, met vorig jaar een organisatiebrede vernieuwing van ICT en technologie, waaronder verbeteringen in de netwerkinfrastructuur, zorgoproepsystemen en de overstap naar Office 365. Dit jaar bouwen we hierop voort. Ook binnen de afdeling blijven we onze processen herzien en verbeteren we de samenwerking met andere afdelingen binnen Attent.
Als functioneel applicatiebeheerder speel je een belangrijke rol in het optimaliseren van de applicaties en de koppelingen die essentieel zijn voor het functioneren van onze zorgprocessen.
Je werkplek vind je in het Servicecentrum in De Steeg, maar het is ook mogelijk om gedeeltelijk vanuit huis te werken.
Je bent onderdeel van Attent Zorg en Behandeling, een ouderenzorgorganisatie in de regio’s Doesburg, Dieren, Rheden, Velp, Arnhem en Elst. Wil je meer weten over onze organisatie? Lees dan hier verder.
Dit bieden wij
Als organisatie hechten wij veel waarde aan leren en ontwikkelen. Daarom bieden we bijvoorbeeld de mogelijkheid om trainingen, cursussen en seminars te volgen om jouw kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
Daarnaast kan jij rekenen op deze arbeidsvoorwaarden:
een functie voor minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week, waarbij je de mogelijkheid hebt om deels werkzaamheden vanuit huis uit te voeren en in overleg jouw uren flexibel in te delen;
een dienstverband voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar met de intentie dat dit wordt omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
een salaris conform de cao VVT, van minimaal €3.504,- en maximaal €5.029,- bruto per maand (FWG 55) op basis van een fulltime 36-urige werkweek;
aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 8% vakantietoeslag, 8,3% eindejaarsuitkering en gunstige belastingvoordelen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, laptop, of abonnementen voor sport, meditatie, of mindfulness.
Dit ben jij
Je bent een analytische en oplossingsgerichte professional die in staat is om snel te schakelen tussen verschillende rollen binnen de organisatie. Je denkt actief mee over verbeteringen in de applicatiebeheerprocessen en zorgt ervoor dat systemen optimaal blijven functioneren. Je werkt zorgvuldig, klantgericht en komt met innovatieve ideeën om processen efficiënter te maken. Daarnaast weet je complexe vraagstukken te vertalen naar praktische oplossingen, waarbij je de organisatie en haar gebruikers altijd centraal stelt.
Daarnaast breng jij mee:
een relevante, afgeronde hbo-opleiding of een vergelijkbaar denk- en werkniveau door opleiding en/of ervaring;
kennis van applicatiebeheer, bij voorkeur met ervaring in de zorgsector;
ervaring met applicaties zoals Nedap, ONS, Topdesk en Medimo of de bereidheid je hierin snel te verdiepen;
aantoonbare ervaring met het adviseren van gebruikers en het ondersteunen van procesbeheerders en kerngebruikers.
Jouw sollicitatieprocedure
Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag uiterlijk 12 maart 2025 jouw cv en motivatiebrief via de sollicitatiebutton. Nadat we jouw sollicitatie hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 17 maart 2025.
Een referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure en bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen.
Lees hier meer over de sollicitatieprocedure.
Nog vragen?
Roel Steemers, manager ICT (a.i.), vertelt je graag meer over deze vacature. Hij is te bereiken via 06 -38 27 76 21. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling Recruitment via 06 - 82 73 09 99.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend. Bekijk je sollicitatieprocedure in vijf stappen, zodat je weet waar je aan toe bent! Heb je hierover vragen? Neem dan vooral contact met ons op via solliciteren@attentzorgenbehandeling.nl Let op: communicatie verloopt via e-mail. Hou je ongewenste folder in de gaten, het wil nog wel eens gebeuren dat onze e-mails daarin belanden.
Zit er even geen passende vacature bij? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.