Als eerste getipt worden?
Zit er even geen passende vacature bij? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Bij Attent Zorg en Behandeling staan we voor de uitdaging om ons vastgoed toekomstbestendig te maken, aangepast aan de groeiende zorgvraag. Lijkt het jou een mooie uitdaging om daar als manager Bouw & Techniek een bijdrage aan te leveren? En ben je op zoek naar een rol waarin ruimte is voor jouw eigen ideeën? Lees dan verder, mogelijk is onze vacature van manager Bouw & Techniek de functie die jij zoekt.
Dit ga je doen
Als manager Bouw & Techniek vertaal je de vastgoedstrategie naar concrete meerjarenplannen voor het vastgoed en de technische installaties van onze locaties. Daarnaast geef jij leiding aan de technische dienst binnen jouw werkgebied. Naast deze taken heb je ook veel te maken met externen, zoals bouw- en contractpartijen. Je coördineert vanuit jouw rol het contact met onze externe relaties en werkt met hen samen aan onze projecten.
Verder ben je verantwoordelijk voor:
het ontwikkelen en realiseren van het huisvestingsbeleid binnen de vastgestelde (financiële) kaders;
het opstellen en realiseren van DMJOP (duurzaam meerjaren onderhoudsplannen);
de instandhouding van onze gebouwen en terreinen en het operationeel draaiende houden van onze technische installaties;
het adviseren over de aanschaf en vervanging van technische installaties/apparatuur;
het aanvragen en beoordelen van offertes en toezien op een correcte uitvoering;
het coördineren en leiden van (organisatiebrede) bouw- en renovatieprojecten;
het zorgdragen voor het personeelsbeleid van de afdeling;
het beheren van de gestelde projectbudgetten.
Hier ga je werken
Je standplaats is het Servicecentrum in De Steeg, waar alle ondersteunende diensten zijn gevestigd. Samen met je collega manager Bouw & Techniek ben je verantwoordelijk voor 11 zorglocaties en het Servicecentrum. Daarnaast bezoek je de zorglocaties om de wensen en behoeften in kaart te brengen.
Als nieuwe collega ben je onderdeel van zorgorganisatie Attent Zorg en Behandeling. Wij bieden zorg en begeleiding aan vooral ouderen in de regio’s Doesburg, Dieren, Rheden, Velp, Arnhem en Elst. Dit doen wij binnen onze elf zorglocaties én aan huis. Meer over ons lees je hier.
Dit bieden wij
Als organisatie vinden wij het belangrijk dat jij je kunt blijven ontwikkelen, daarom bieden wij scholing en deelname aan netwerken aan. Zo blijf je op de hoogte van wat er gebeurt binnen jouw vakgebied.
Bij Attent Zorg en Behandeling kan je rekenen op deze arbeidsvoorwaarden:
je krijgt een contract voor 36 uur per week voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar, met de intentie dat dit wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd;
een brutosalaris volgens de cao VVT van minimaal € 3645,- en maximaal € 5230,- op basis van een fulltime 36-urige werkweek;
aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantietoeslag, 8,3% eindejaarsuitkering en aantrekkelijk belastingvoordeel bij de aanschaf van o.a. een fiets, laptop of je sport- meditatie- of mindfulnessabonnement.
Dit ben jij
Jij weet de verbinding te maken tussen vastgoed en zorg. Je zult te maken krijgen met verschillende belangen en complexe uitdagingen en bent dan ook een echte bruggenbouwer en een expert in het creëren van duurzame oplossingen. Jouw vermogen om helder te communiceren draagt bij aan een prettige samenwerking met collega’s.
Daarnaast:
beschik je over een hbo werk- en denkniveau en bijvoorbeeld een afgeronde opleiding richting bouw of techniek;
heb je ervaring in een soortgelijke functie;
heb je kennis van projectmanagement;
beschik je over leidinggevende kwaliteiten.
Enthousiast? Solliciteer nu!
Herken jij jezelf in deze functie en ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Je hoort zo snel mogelijk of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Een referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure en bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen. Lees hier meer over de sollicitatieprocedure.
Nog vragen?
Yuska Teunissen, manager vastgoed en facilitair, vertelt je graag meer over deze vacature. Zij is te bereiken op 06 – 51 91 00 85. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling Recruitment, via 06 - 82 73 09 99.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend. Bekijk je sollicitatieprocedure in vijf stappen, zodat je weet waar je aan toe bent! Heb je hierover vragen? Neem dan vooral contact met ons op via solliciteren@attentzorgenbehandeling.nl Let op: communicatie verloopt via e-mail. Hou je ongewenste folder in de gaten, het wil nog wel eens gebeuren dat onze e-mails daarin belanden.
Zit er even geen passende vacature bij? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.