Overslaan naar content

Medewerker ICT support

    • Servicecentrum (De Steeg)
  • € 2.881 - € 3.738 per maand

De vacature-inhoud

Wil jij jouw kennis van ICT inzetten om écht verschil te maken in de zorg? Als medewerker ICT support bij Attent Zorg en Behandeling help je onze collega's dagelijks bij het gebruik van ICT en technologie. Je combineert technische kennis met een servicegerichte en proactieve instelling. Hiermee draag jij bij aan de ICT en technologie die de zorg van morgen mogelijk maken.


Dit ga je doen
Als medewerker ICT support ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met ICT-vragen en bij storingen. Je zorgt ervoor dat onze hardware, software en netwerken soepel blijven draaien. Je installeert en onderhoudt apparatuur, lost eerstelijnsincidenten op of schakelt indien nodig door naar collega’s of leveranciers.

Daarnaast ondersteun je gebruikers met advies en instructies, beheer je autorisaties en configuraties en signaleer je structurele problemen en verbeterkansen. Ook draai je bereikbaarheidsdiensten buiten kantoortijden om acute storingen af te handelen.


Kortom, een veelzijdige functie waarin jij zorgt voor optimaal functionerende ICT-middelen die aansluiten bij de behoeften van de organisatie!

Hier ga je werken
Je komt terecht in een jong en enthousiast ICT-team waarin samenwerken, elkaar helpen en plezier hebben centraal staan. Het team bestaat uit 15 collega’s: ICT-support, regisseurs ICT-systemen, functioneel applicatiebeheerders en een manager ICT. We houden van korte lijnen en werken nauw samen, ook met collega’s buiten de ICT-afdeling en met externe partners. Er is volop ruimte om je verder te ontwikkelen als professional. Je vindt jouw werkplek op ons Servicecentrum in De Steeg.


Attent Zorg en Behandeling is een ouderenzorgorganisatie in de regio’s Doesburg, Dieren, Rheden, Velp, Arnhem en Elst. Wil je meer weten over onze organisatie? Lees dan hier verder.


Dit bieden wij
Bij Attent vinden we leren en ontwikkelen belangrijk. Of het nu gaat om een training, een cursus of een seminar, we bieden je volop mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.

Daarnaast kun je rekenen op deze arbeidsvoorwaarden:

  • een functie voor 36 uur per week, waarbij je in overleg jouw uren flexibel in kunt delen;

  • een dienstverband voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar met de intentie dat dit wordt omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd;

  • een salaris conform de cao VVT, van minimaal €2.881,- en maximaal €3.738,- bruto per maand (FWG 40) op basis van een fulltime 36-urige werkweek;

  • aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 8% vakantietoeslag, 8,3% eindejaarsuitkering en gunstige belastingvoordelen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, laptop, of abonnementen voor sport, meditatie, of mindfulness.


Dit ben jij
Jij bent een servicegerichte ICT’er die problemen niet alleen oplost, maar ook voorkomt. Dankzij je nauwkeurige en gestructureerde aanpak vind je snel de juiste oplossing. Je stelt klanten gerust, denkt mee over verbeteringen en stelt prioriteiten waar nodig. Je bent zichtbaar, benaderbaar en niet bang om initiatief te nemen. Daarnaast beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je bereid om bereikbaarheidsdiensten te draaien.

Verder breng jij mee:

  • een relevante, afgeronde mbo 4-opleiding of een vergelijkbaar werk- en denkniveau door een opleiding en/of ervaring;

  • kennis van contractbeheer, risicoanalyses en gebruikersondersteuning;

  • ervaring met Microsoft 365, geautomatiseerde processen (zoals HelloID) en bij voorkeur Topdesk.


Heb jij niet alle gevraagde ervaring, maar ben je ervan overtuigd dat jij ons team kunt versterken? Overtuig ons in je motivatie!


Enthousiast? Solliciteer nu!
Herken jij jezelf in deze functie en ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton! De sluitingsdatum van deze vacature is 12 november 2025.


Een referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure en bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen. Lees hier meer over de sollicitatieprocedure.


Nog vragen?

Roel Steemers, manager ICT (a.i.), vertelt je graag meer over deze vacature. Hij is te bereiken via de Front Office op 088 990 1150. Zij maken een terugbelverzoek voor je aan, waarna Roel zo snel mogelijk contact met je opneemt. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling Recruitment via 06 - 82 73 09 99.

Details

Op locatie
  • De Steeg, Gelderland, Nederland
€ 2.881 - € 3.738 per maand
ICT, Intern, Medewerker ICT support, Ondersteuning

of

Apply with Indeed onbeschikbaar