Overslaan naar content

Medewerker M&O

    • Servicecentrum (De Steeg)
  • € 3.384 - € 4.102 per maand
  • Servicecentrum Personeelsadministratie

De vacature-inhoud

Wil jij werken in een veelzijdige functie waar geen dag hetzelfde is en tegelijkertijd de kans krijgen jezelf verder te ontwikkelen? Als medewerker Mens & Organisatie houd je alle personeelsadministratie overzichtelijk, ondersteun je collega’s en draag je bij aan verbeteringen in onze HR-processen. Heb jij oog voor detail en werk je graag zelfstandig? Dan past deze functie bij jou!


Dit ga je doen

Als medewerker M&O zorg je ervoor dat de operationele HR-processen soepel verlopen. Je verwerkt en controleert nauwkeurig gegevens voor de personeels- en verzuimadministratie, waarbij je verbanden tussen verschillende gegevens legt die belangrijk zijn voor de besluitvorming binnen de organisatie.


Je bent het eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers bij vragen over personele zaken, CAO, interne regelingen, arbeidsvoorwaarden en verzuim. Of het nu gaat om een nieuwe medewerker die start, een collega die van functie verandert, of een manager met complexe vraagstukken; jij geeft altijd de juiste informatie en ondersteuning.


Daarnaast onderhoud je contact met externe partijen zoals het UWV, de bedrijfsarts en consultants en zorg je voor een correcte uitwisseling van informatie. Het aanpassen en uitwerken van operationele HR-processen hoort ook bij je werk, in samenwerking met je collega’s.


Tot slot verzorg je digitaal de mutaties van in-, door- en uitstroom met de bijbehorende arbeidscontracten en de ziekteadministratie conform de Wet Poortwachter, met voortdurende controle op wet- & regelgeving.


Hier ga je werken

Je komt te werken op ons Servicecentrum in De Steeg, waar de meeste ondersteunende diensten zijn gevestigd. Je maakt deel uit van de afdeling personeelsadministratie, een team van zes collega’s en een manager, waarin saamhorigheid, open communicatie en oplossingsgerichtheid centraal staan. De focus en uitdaging ligt op het verbeteren en automatiseren van werkprocessen.


Attent Zorg en Behandeling is een ouderenzorgorganisatie die actief is in de regio’s Doesburg, Dieren, Rheden, Velp, Arnhem en Elst. Wil je meer weten over onze organisatie? Lees dan hier verder: https://attentzorgenbehandeling.nl/over-attent.


Dit bieden wij

Wij bieden jou een plek binnen een gezellig team waarin collega’s elkaar ondersteunen, kennis delen en écht samenwerken.

Bij Attent vinden we het belangrijk dat we onszelf blijven ontwikkelen, daarom zijn er mogelijkheden tot trainingen en opleidingen.

Daarnaast kun jij rekenen op deze arbeidsvoorwaarden:

  • een contract voor 32-36 uur per week, voor de duur van een jaar en met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd;

  • een brutosalaris conform de cao VVT van minimaal €3.384,- en maximaal €4.102,- (FWG 45) bij een 36-urige werkweek;

  • thuiswerken in combinatie met werkdagen op kantoor is mogelijk, wij zien het belang van een goede balans tussen werk en privé;

  • aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantietoeslag, 8,3% eindejaarsuitkering en aantrekkelijk belastingvoordeel bij de aanschaf van o.a. een fiets, laptop of je sport-, meditatie- of mindfulnessabonnement.

Dit ben jij
Jij werkt graag zelfstandig en houdt van nauwkeurigheid. Je bent flexibel en inventief, wat je helpt snel te schakelen bij veranderingen of onverwachte situaties. Dankzij je signalerende houding en je vermogen om snel te handelen, zie je problemen voordat ze groter worden en draag je actief bij aan verbeteringen in processen. Je denkt graag mee over hoe dingen beter kunnen en stelt vragen die de kwaliteit van ons werk verhogen, waarbij je openstaat voor feedback en kritisch durft te kijken naar bestaande werkwijzen.

Met je scherpe oog voor wet- en regelgeving zorg je dat de administratieve processen kloppen en voldoen aan alle regels. Daarnaast ben je communicatief sterk en werk je zorgvuldig, waardoor collega’s en leidinggevenden altijd op je kunnen rekenen voor correcte informatie en ondersteuning.


Je beschikt over een mbo- of hbo-opleiding in een relevante richting (HRM, bedrijfskunde of vergelijkbaar), aangevuld met relevante werkervaring, waarmee je klaar bent om je verder te ontwikkelen in deze rol.


Enthousiast? Solliciteer nu!

Herken jij jezelf in deze vacature en ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton! Je kunt reageren tot en met 4 januari 2026.

Een referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure en bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen. Lees hier meer over de sollicitatieprocedure.  


Nog vragen?

Anke Wensink, manager administratieve processen, vertelt je graag meer over deze vacature. Zij is te bereiken via 06 - 10 49 71 13. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling Recruitment, via 06 - 82 73 09 99.

Details

Op locatie
  • De Steeg, Gelderland, Nederland
€ 3.384 - € 4.102 per maand
Servicecentrum Personeelsadministratie
Medewerker M&O, Ondersteuning

of